Najlepszy sposób na utratę wagi

Najlepszy sposób na utratę wagiJaki jest najlepszy sposób na utratę wagi? Czy to kardio? Czy to jest trening wagi? Czy to jest dieta? Trudno nie być przytłoczonym, kiedy jest tyle informacji. Według osobistego trenera Kirsty’ego Welsh’a najlepszym sposobem jest poświęcenie czasu na zrozumienie każdej części równania – diety, układu krążenia i ćwiczeń na opór. W słowach Kirsty „Powoli i pewnie wygrywa wyścig.”

Najlepszym sposobem na schudnięcie nie jest zderzenie z dietą lub nagłe uderzenie w bieżnię pięć godzin każdego dnia, ale dokonanie trwałych zmian w stylu życia – jak poruszanie się więcej, dokonywanie zdrowszych wyborów żywności i zmniejszenie spożycia alkoholu.

Nasz biedny organizm nie może prawidłowo funkcjonować, jeśli go nie odżywiamy.

Według Kirsty’ego, zanim zaczniemy się spieszyć i uszczuplać nasz organizm w jedzeniu i odżywianiu, zanim zaczniemy przesadzać z treningiem, musimy pamiętać, że jeśli pójdziemy za mocno, coś musi dać. Wszyscy znamy równanie „energia w kontra energia na zewnątrz”, spalić więcej niż się zużywa, aby schudnąć. To prawda, jedzenie to energia dla naszego organizmu. Jeżeli jemy więcej niż wydajemy, to musi gdzieś iść, co dla wielu z nas to żołądki, tyłki i uda!

Nasze ciała są super dobre w kompensowaniu. Jeżeli z czasem zjemy zbyt mało i zbyt dużo, to owszem, nastąpi redukcja tkanki tłuszczowej w organizmie, ale stracimy też o wiele więcej – nasze zdrowie. Nasze biedne ciało po prostu nie może funkcjonować prawidłowo, jeśli nie będziemy go odżywiać, jeśli nie pozwolimy na wystarczający odpoczynek i powrót do zdrowia, aby zrównoważyć ciężki slogan na siłowni.

Więc co to oznacza dla ciebie? Jaki jest najlepszy sposób na utratę wagi?

Jak powiedzieliśmy wcześniej, najlepszym sposobem jest dokonanie trwałych zmian w stylu życia. Wprowadzając zmiany w zrównoważonym stylu życia, będziesz mógł nie tylko schudnąć, ale również utrzymać wagę.

  1. Ruszaj się dalej – idź na spacer w porze lunchu, wejdź po schodach, wyjdź na spacer z psem, zrób trochę ogrodnictwa, weź nową klasę tańca. Poszukaj okazji do bardziej przypadkowych ćwiczeń, dodaj w niektórych ćwiczeniach oporowych. Ćwiczenia nie oznaczają konieczności chodzenia na siłownię, jest wiele rzeczy, które możesz robić w domu, mamy dla Ciebie inspirację w kwestii dobrego samopoczucia.
  2. Dokonuj zdrowszych wyborów żywieniowych – wyrób sobie nawyk czytania etykiet z jedzeniem i wiedz, co spożywasz. Wybieraj zdrowsze tłuszcze, takie jak awokado i oliwa z oliwek, wybieraj nieprzetworzone jedzenie w jak największym stopniu i jedz wiele różnych owoców i warzyw. Mamy mnóstwo pomysłów na zdrowe odżywianie się.
  3. Zredukuj swoje spożycie alkoholu – alkohol jest niestety obciążony kaloriami! Spróbuj ograniczyć ilość alkoholu, spróbuj kilka dni bezalkoholowych w miesiącu lub zastanów się nad zrobieniem przerwy i zrobieniem suchego lipca.

Pamiętaj, że najlepszym sposobem na schudnięcie jest dokonanie trwałych zmian, w ten sposób nie tylko stracisz na wadze, ale też będziesz się trzymać od niej z daleka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *